Az Emineo Magánkórház betegközpontúságban az első

Nem elég a magas színvonalú, szakszerű ellátás, a páciensek a betegközpontú kommunikációt is fontosnak tartják, amikor magánegészségügyi szolgáltatót választanak, derült ki a „Betegbarát projekt” megrendelésére 2022. őszén készült országos, reprezentatív felmérésből.

A kutatás eredményei szerint a válaszadók 11 százaléka számára a magánegészségügyi szolgáltató választásánál fő szempont, hogy hol tájékoztatják a legérthetőbben, a legegyszerűbben az adott problémáról, betegségeikről és a teendőikről.

Büszkén és örömmel számolunk be róla, hogy a megkérdezettek több mint fele venné számításba intézményünket, amikor magánegészségügyi szolgáltatót keres, betegközpontú szolgáltatásainkat pedig a legjobbnak ítélték a válaszadók. Sőt, intézményünket a leginnovatívabbak közé pozícionálták a válaszadók.

Az Emineo Magánkórházban a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt fektetünk pácienseink elégedettségének maximalizására – nemcsak a szakmai színvonal és a kórházi körülmények tekintetében, hanem a páciensekkel való kommunikáció minőségében is. Pácienseink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, melyről saját (nem reprezentatív) felmérést is végzünk.

A kérdőívünkre érkezett közel 5 ezer válasz alátámasztja a „Betegbarát projekt” felmérésének eredményét: pácienseink ötös skálán 4,86 pontra értékelték ellátásukat intézményünkben, 4,85-re orvosaink, gyógytornászaink kommunikációját, kórházunk körülményei, felszereltsége, kényelme pedig 4,89 pontot kapott. Pácienseink 98%-a ajánlaná másnak is az Emineo Magánkórházat.

Nagyon köszönjük a visszajelzéseket, melyek alapján a jövőben is mindent megteszünk annak érdekében, hogy továbbra is betegbarát kórházként tartsanak számon pácienseink.